Jotenkin olen unohtanut että aina tiistaisin nousen vaa'alle ja manailen jännittyneenä kuin jotain mantraa laske, laske, laske. Olen kuin jokin Power of 10-visailussa olevat kilpailijat jotka toivovat viisarin osuvan heidän aavistamaansa prosenttilukuun. Minä taasen hihkun että viisari pysähtyisi jo.

Tänään painoa oli 78kg joten kilo on jälleen karissut kyydistä. Mutta edelleen siis siinä -3kg junnataan. Pääasia ettei paino nyt ainakaan nousisi!

Hirmusti näin joulun jälkeen on joka mediassa laihdutusjuttuja - onhan nyt sesonki päällä. Olen siis muodikas ja muodissa Nauru !!! Itse en ole miettinyt liittymistä mihinkään painonvartioihin, keventäjiin tms enkä edes kuntosalille vaikka oisi mitä 10e/kk. Tiedän että olen vielä sen verta kiinni kotona nuorimmaisen vuoksi etten pääsisi sinne kumminkaan vaikka mieli tekisi.

Oikeesti mua ärsyttää ihan suunnattomasti tämä mun tilanne ja oma aikaansaamattomuus. Kuinkakohan monta kertaa olen sitä miettinyt, funtsinut ja jopa kirjoittanutkin täällä, että rupeen käymään säännöllisesti yksin tai vaunujen kanssa lenkillä tai tekemään vatsalihaksi. No olenko tehnyt? EN. Nuorin ei meillä juo pullosta ollenkaan, on siis totaalikieltäytyjä, joten vaikka se jo syö viidesti päivässä ruokaa tulee sille aina hirmuinen minun himoni juuri silloin kun en ole näkyvissä! Miehellä ei pinna kestä kuunnella kitinää (sukuvika) vaikka ois kuinka omasta tuotoksesta kyse joten saan kommenttia "kun lapsi on pullolle opetettu niin sitten voit mennä vaikka kuinka!". Pulloharjoittelua on meillä joka päivä ja päätin nyt miehen tulevan loman kunniaksi tehä totaalistopin imetyksessä. Onhan tätä touhua tehty jo 8kk joten eiköhän tuo jo pullollakin pärjää! Samalla saataisiin yöt rauhoittumaan. Nykyään kun vauva syö n 1h välein yöllä, välillä jopa vain 30minuutin pikkutorkuin niin alkaa taasen kaappien herkut väsynyttä äiti-ihmistä houkuttamaan. Mitä sitten vaikkei kaapista löydy enää mitään sipsejä, nameja, keksejä tai edes leivonnaisia, mutta turhaa puputusta se on vetää leipää- olkookin kuinka tummaa tahansa tai muuta ihan vaan siksi että joskos siitä saisi jaksamista eteenpäin. Elämme siis kriittisiä aikoja vaa'an viisarin liikahtelun suhteen ylöspäin. Tulisi nyt äkkiä enempi valoa niin olokin kohenisi!

Housut lököttävät ja kumma kyllä sellu on nyt lähtenyt kokonaan. Kärsin kolmannen raskauden aikana siitä että mulle kertyi sellua reisiin ja peppuun. Nyt ne on kadonneet oikeesti vikan kuukauden aikana. Eli nytkö vasta kun ruokavaliota on rukattu toi imetys syö vartaloni rasvaa???

Nyt juomaan Lidlistä löytyvää jätte hyvää monihedelmä-porkkanamenua! Suosittelen! Ei sokeria eikä rasvaa ja silti hyvä maku. Seassa vaikka minkä hedelmän mehua ja sosetta ja silti minun mieluinen koostumus eli ilman sitä hedelmälihaa ja pirtsakka oranssiväri, varmaankin juuri porkkanasta. Tarttuisikohan kevätaurinkokin tänä kesänä paremmin. Toivottavasti hampaat pysyvät valkoisina Cool