Olen aivan sanaton. Menin vaakaan vähän empien ja piti kyllä pari-kolme kertaa vaa'alle nousta kun niin ihmeitä vaaka näytti. Nimittäin lukemaa 78kg! Se tarkoittaa sitä että tämä on laihtunut 3kg!!!!! WOW!

Olen edelleen jatkanut samaa tahtia kuin tähänkin asti. Syönyt vähemmän ja kevyemmin ja siinäpä se. Ihmettelen itsekin miten tämä nyt näin yhtäkkiä lähti kevenemään ja siksikin vähän jopa ärsyttää että Joulu tulee sotkemaan herkkujensa kanssa koko shown. Vaaka tuskin alaspäin ensi viikolla notkahtaa, sen verta suolaisia nuo jouluherkuista moni on ja namia vedetään kaksin käsin. Mutta joskos vähän koittaisin hillitä sitä pahinta mässäämistä. Suurin juttu on varmaan se, että olen yli kuukauden ollut syömättä mitään roskaruokaa jota aiemmin tuli (tunnustan) syötyä TODELLA usein. Siis pizzaa ja hampparia.... voi voi minua. Jos sen ja limujen ja mehujen jättäminen on oikea iso konkreettinen asia niin huh, kylläpä on ollut pienestä kiinni ja miten paljon noista mun herkuista oikein on kertynyt sitä ihraa?????

Mutta siis näin hyvillä mielin, kevyempänä toivottelen blogini lukijoille HYVÄÄ JOULUA!