Monellako meistä on jokin jumppaDVD jonka on bongannut Anttila MegaStoren hyllyltä tai kenties Windsor Pilates nauha TvShopin innoittamana? Tämä ainakin nostaa räpylänsä pystyyn. Montako kertaa näitä sitten on jaksanut tehdä? Edes sen verta että olisi saanut jotain konkreettisia tuloksia? En minä ainakaan. Suunnitelmat on mulla olleet kovat, jopa kalenteriin olen elokuvista tuttuun tyyliin varannut aikaa tietylle päivälle tietyn DVDn kanssa. Täytyy myöntää että sovitut treffit on monesti jääneet väliin. Mistä tämä sitten johtuu? Missä on se paljon puhuttu ja arvostettu selkäranka joka lajiopin mukaisesti pitäisi jokaiselta ihmiseltä löytyä?

Olen muutaman kerran jumpannut innokkaana jumppakärpäsenä kuin Anne Pohtamo aikoinaan 80-luvun kamalissa jumppatrikoissaan ja hikinauhoissaan. Mitä on käynyt? Lapset tulee mukaan heilumaan niin ettei liikeratoja pysty toteuttamaan kunnolla ja mieskin tulee huvittunut hymynkare huulillaan sohvalle katselemaan suoritustani - onko noloudelle mitään pohjanoteerausta? Kuinka moni tossa tilanteessa jatkaa? Minä taisin jumpata pari kertaa DVDn loppuun asti yleisöstäni huolimatta ja kuuntelin kommentit punakkuudestani ja rytmissä pysymättömyydessäni, sitten taisin luovuttaa. Kaivaisinko nyt uudestaan nuo varmasti jo pölyyttyneet levyt esiin ja tunkisin laitteeseen?

Jos jollakulla on oikeesti hyvä jumppavideo jossa keskityttäisiin erityisesti keskivartalon ongelmakohtiin eli reidet, vatsa ja peppu niin hihkaise kommenttilootaan. Semmoisen ehtisi vielä toivoa Joulupukiltakin!

Tämä lisko luikertelee nyt kiven kolostaan esiin ja aloittaa kahdella jalalla seisomisen - jostakin se on aloitettava! Painan play-nuolta ja alan tampata reippaaseen tahtiin mattoa jalkojeni alla! Tulkaa vaan kaikki nauramaan, minä teille näytän kuka saa parhaat naurut keventyneessä muodossa!!!